معرفي نشريه
علمی
این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) میباشد و از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با رویکرد اعتلای دانش، پژوهش و علم افزایی در سطح کشور و در حوزه مدیریت، اقدام به انتشار فصلنامه «مطالعات توسعه و مدیریت منابع» با تناوب چاپ 4 شماره در سال را نموده است.
محققين گرامی
مبلغ پانصدهزارتومان جهت پرداخت* هزینه داوری * مقالات ارسالی به مجله مطالعات توسعه و مدیریت منابع از طریق لینکhttps://fr.iau.ir/fa/form/14
مبلغ یک میلیون تومان جهت پرداخت* هزینه چاپ * مقالات ارسالی به مجله مطالعات توسعه و مدیریت منابع از طریق لینکhttps://fr.iau.ir/fa/form/15
اهم اهداف این فصلنامه شامل:
گسترش دانش علمی و تخصصی پژوهشگران و محققان در حوزه مدیریت و موضوعات مرتبط، اشاعه یافته های پژوهشگران و محققان در حوزه مدیریت و همچنین کمک به ارتقاء تولید علم و سطح دانش کشور و ایجاد ارتباط و پیوند بین مفاهیم علمی-پژوهشی و کاربردی در سطوح مختلف سازمانها و مؤسسات علمی کشور و انتقال و تبادل تجربیات و دستاوردهای تازه علمی در سطح بین المللی می باشد.
فصلنامه «مطالعات توسعه و مدیریت منابع» با کسب مجوز از کمیسیون نشریات دانشگاه آزاد اسلامی از چهل و دومین جلسه تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مورخ 1401/08/23 مطابق با نامه شماره 55087/32/ص مورخ 1401/08/29 مجوز انتشار علمی دریافت نموده است.
فصلنامه مطالعات توسعه و مدیریت منابع طبق مجوز شماره 94703 مورخ 06/ 09/ 1402 از هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت نموده است.
مقالههای ارسال شده به این فصلنامه، پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیئت تحریریه، به چاپ میرسد. نشریه مذکور، مقالاتی را میپذیرد که توسط استادان و یا زیر نظر آنها انجام شده باشد؛ هر چند از کارهای پژوهشی و مورد کاویهای افراد حرفهای نیز استقبال میکند.
فایل تمام متن مقالات به صورت Pdf در سایت نشریه قرار گرفته و مراجعهکنندگان میتوانند به صورت رایگان آن را دانلود نمایند.
سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر میباشد:
- کشور محل چاپ: ایران
- ناشر: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
- نوع نشریه: نشریه علمی
- نوع مقالات قابل انتشار: علمی- پژوهشی/ علمی - مروری/ علمی - ترویجی
- توالی انتشار: فصلنامه
- فرمت: الکترونیکی
- زبان نشریه: فارسی و انگلیسی (چکیده)
- بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی : 7 روز
- متوسط زمان داوری مقالات: 2 ماه
- نوع داوری: داوری این نشریه به صورت بسته و دو سو ناشناس میباشد،حداقل توسط 2 داور و 1 داور تطبیقی صورت میگیرد. لذا لازم است نویسنده فایل اصل مقاله را بدون نام و مشخصات نویسندگان تنظیم نماید.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - مطالعه و ارایه یک مدل ارزیابی مالی و فنی و اقتصادی در صنایع پتروشیمی همت
الهام فخرآبادی * ، سید مسعود سیدیشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - بررسی ارتباط بین شیوه های مدیریت منابع انسانی و اثربخشی خدمات با توجه به نقش میانجیگری عملکرد کارکنان شرکت بیمه ایران در استان اصفهان
فهیمه مهدیان ریزی ، سید محمد رضا داودی *شماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی کیفیت زندگی کاری اعضا هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد شیراز بر اساس هوش اخلاقی و تاب آوری روانشناختی
رها ریاضی ، مرجان آل بهبهانی *شماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - شناسایی عوامل مدیریت استعداد دانشجویان با رویکرد توسعه پایدار و ارائه الگوی آن با رویکرد تحلیل مضمون
حمیدرضا محرابی * ، مهتاب سلیمی ، زهرا لبادیشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تاثیر مدیریت تنوع بر عملکرد بازیکنان فوتبال باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
رحیم خداجو ، مسعود نادریان جهرمی * ، حسین دست برحق ، محمدصادق افروزهشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تحلیل رابطه یکپارچگی زنجیره تامین با کارایی عملیاتی
امید راسخ * ، جواد ایرانبانشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - اثربخشی تشویق فردی و جمعی و همافزایی آنها ، در تمایل به اشتراک دانش در سازمان صنعت معدن و تجارت
علیرضا دایر * ، حسن الوداری ، سید صادق بحرینیشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - شناسایی شاخصهای بهرهوری بر اساس الگوی حکمروایی خوب شهری در راستای بینش راهبردی (مطالعه موردی: شهرداریهای استان لرستان)
فرزانه تیموری ، امین رحیمی کیا * ، سید موسی خادمیشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر آگاهی از برند از طریق رسانههای اجتماعی و تعامل با مشتری
موسی رحیمی ، سیروس کشاورز * ، بهناز صالحی پور شیرازیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - بررسی تاثیر بازاریابی چریکی(پارتیزانی) بر رفتار مصرف کننده با نقش میانجی ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: مشتریان شرکت افق کوروش شهر شیراز)
حسن سلطانی * ، مجتبی امینی مقدمشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تاثیرگذاری بازاریابی شبکههای اجتماعی بر مشارکت مشتری در خلق ارزش در صنعت کفش و چرم (مطالعه موردی: شرکت نوین چرم)
سیروس کشاورز ، موسی رحیمی * ، فاطمه امجدیشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - پرورش و شکوفایی هوش فرهنگی در سازمان ها(مطالعه موردی:شرکت گاز استان فارس)
ادهم زاهدی فر * ، سید مسعود سیدیشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - نقش میانجی رفتار تسهیم دانش در رابطه بین رهبری تحول گرا و تناسب فرد - سازمان با رفتار کاری نوآورانه
Marzieh Heydari * ، شهره مصطفوی ، امیرحسین روانشاد ، سعید حاجی پورشماره 5 , دوره 2 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی کارعاطفی (منطقه ویژه اقتصادی عسلویه)
عادل کولک * ، معصومه تیموریشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی و ارزیابی راهبردهای تأمین منابع مالی پایدار برای شهرداری ها مورد مطالعه: شهرداری مرودشت
محمد امین گرامی ، علی شمس الدینی *شماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی شاخص اندازه گیری کیفیت مدیریت منابع طبیعی بر اساس رویکرد حکمرانی خوب در بخش دولتی
مهدیه شیخ پور * ، مریم ناصرشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - شناسايي و اولویتبندی عوامل موفقیت در مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری با استفاده از OPA(مطالعه موردی: بیمه پارسیان)
Mahnaz Zarei * ، محبوبه شجاعیشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - تبیین مسئله ضرورت حکمرانی خوب از منظر قرآن کریم و سنت پیامبر اسلام (ص)
مطهره صالحی * ، محمد قاسمیشماره 4 , دوره 1 , زمستان 1402