• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره2 دوره1
  • 2
    شماره 2 دوره 1 تابستان 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تاثیرگذاری بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر مشارکت مشتری در خلق ارزش در صنعت کفش و چرم (مطالعه موردی: شرکت نوین چرم)
        سیروس  کشاورز موسی رحیمی فاطمه  امجدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی و ارزیابی راهبردهای تأمین منابع مالی پایدار برای شهرداری ها مورد مطالعه: شهرداری مرودشت
        محمد امین  گرامی علی شمس الدینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی رابطه بین اخلاق کسب وکار ، وفاداری سازمانی و بهره وری کارکنان مطالعه موردی: کارکنان بانک اقتصاد نوین استان فارس
        امان اله راه پیما
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسايي و اولویت‌بندی عوامل موفقیت در مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری با استفاده از OPA(مطالعه موردی: بیمه پارسیان)
        Mahnaz Zarei محبوبه شجاعی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - نقش میانجی رضایت دانشجو در رابطه بین کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان
        مرضیه حیدری زینب ابوالحسینی زینب توکلی صفیه ملکی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - پرورش و شکوفایی هوش فرهنگی در سازمان ها(مطالعه موردی:شرکت گاز استان فارس)
        ادهم  زاهدی فر سید مسعود سیدی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود