ع

  • عباسی.عفت بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عبدالهی.افسانه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده در آموزش در چارچوب همه‌گیری کووید-19 [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عروجی.نسرین تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عزیزی.فرامرز واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • علوی.سید محمد جواد مدل علی روابط ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی معلم بر کیفیت تدریس با نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و تعهد سازمانی در معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علی محمدی.یاسمن دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عمادروئیانی.مریم رابطه سواد اطلاعاتی و انگیزه پیشرفت با نقش میانجی خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • عمادی.سمیه تدوین چارچوب توسعه حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عنایتی.ترانه تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]