م

  • مجلل.محمدعلی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • محبی.سراج الدین ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهره‌ور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمان‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محققی.حسین شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.رزگار رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفه‌ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.رضا رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفه‌ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.زهرا نقش بهره وری تربیتی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه (مورد مطالعه:پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بوشهر)‎ [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.مریم واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.یحیی واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدیان.پریماه شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مدنیان.لطیفه سادات بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه با ذهنی‌‏سازی و تاب‌‏آوری در آموزگاران ابتدایی خمینی‌‏شهر [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مصاحبی.محبوبه طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مظفری.سامان رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفه‌ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • معتمد.حمیدرضا موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معتمدی.مریم مدل علی روابط ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی معلم بر کیفیت تدریس با نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و تعهد سازمانی در معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطه‌ای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ملکی آوارسین.صادق بازاندیشی در محتوای آموزش مهارت‌های زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • منتظرعطایی.محبوبه آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگوی‌ذهنی‌تعالی‌فردی معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • منتظرعطایی.محبوبه طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • منتظرعطایی.محبوبه نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • موسوی.فرانک واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • مولودی.سیامند طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مویدی.سیده زینب اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مهجور.راضیه تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت، قدرت تحلیل و یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران:(مدل علّی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • میبودی.حامد تبیین معیارها و مؤلفه‌های صلاحیت‌ دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرزا بیگی.سیروس واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • میرسعیدی.حسین تبیین معیارها و مؤلفه‌های صلاحیت‌ دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرشفیعیان.سیداسماعیل بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه با ذهنی‌‏سازی و تاب‌‏آوری در آموزگاران ابتدایی خمینی‌‏شهر [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]