ن

  • نجفی.حبیبه تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نجفی.حبیبه بررسی رابطه رویکردهای سطحی و عمیق مطالعه با مهارت های یادگیری خود محور [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نخستین گلدوست.اصغر طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نریمانی.محمد طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نظرزاده.مسعود مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نیاز آذری.کیومرث تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نیازی.محسن طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نیازی.محسن طراحی مدل فراترکیب تاب‌آوری معلمان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نیکوروش.اقدس شناسایی مؤلفه‌های آموزش شایستگی‌محور در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کار‌دانش: مطالعه ترکیبی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نیکوکار.اعظم نقش آموزش در حفاظت ازمحیط زیست [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]