ص

  • صادقی.علیرضا طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صادقیان.آزاده تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • صالحی فر.معصومه مقایسه اثربخشی یادگیری سنتی و یادگیری الکترونیکی بر نارسا نویسی دانش‌آموزان پایه اول [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صالحی.مسلم ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صدوقی.میترا تأثیر خودکارآمدی و اشتیاق معلمان بر تغییرات در کیفیت تدریس ادراک‌شده توسط دانش‌آموزان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفرپور دهکردی.سپیده تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودپنداره و اهمال‌کاری دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفرپور دهکردی.سپیده اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش‌آموزان در درس علوم پایه پنجم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صفرپور دهکردی.سپیده مقایسه اثربخشی یادگیری سنتی و یادگیری الکترونیکی بر نارسا نویسی دانش‌آموزان پایه اول [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صفرپور دهکردی.سپیده پیش‌بینی کیفیت یادگیری بر اساس آموزش مجازی و خودکارآمدی رایانه‌ای با نقش واسطه‌ای تسهیم دانش دبیران متوسطه دوم ناحیه 2 شهر شیراز [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری. امید آزمون تبیین کننده رفتار سیاسی با رفتار منافقانه مبتنی بر معنویت و تفکر استراتژیک معلمان دوره متوسطه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفری. امید ارتباط بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حمایت سازمانی ادراک شده با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صفری. امید رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • صفری. امید ارائه الگوی حمایت سازمانی و اجتماعی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری با نقش تعدیلگر توانمندسازی روانشناختی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صمیمی.سمیه پیش بینی عملکرد سازمانی براساس سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صیامی.ملیحه رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]