حاجی بابائی.فاطمه
نقش جنسیت در محتوای آموزش رسمی و عمومی براساس آموزههای قرآن و حدیث
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حاجی زاده.حجت الله
طراحی مدل فراترکیب تابآوری معلمان
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حافظیان.مریم
تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت، قدرت تحلیل و یادگیری دانشآموزان ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران:(مدل علّی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حافظیان.مریم
رتبهبندی شاخصهای نظام آموزش و بهسازی عدالتمحور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
حافظیان.مریم
دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغالتحصیلان دوره یک ساله مهارتآموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حبیبی.فرهاد
بازاندیشی در محتوای آموزش مهارتهای زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسنوند.نادیا
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسنی.حسین
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسنی.رفیق
تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حسین پناهی.ناهیده
شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانشآموزان در دوران کرونا
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسین پور.سهیلا
بررسی میزان برخورداری دانشآموزان ابتدایی از مهارتهای اجتماعی و اخلاقی شهروندی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حسین پور.سیروس
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
حسینی.سیده بتول
طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حقیقت.سمیه
موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حیدری نقد علی.ژیلا
مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]