ح

  • حاجی بابائی.فاطمه نقش جنسیت در محتوای آموزش رسمی و عمومی براساس آموزه‌های قرآن و حدیث [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حاجی زاده.حجت الله طراحی مدل فراترکیب تاب‌آوری معلمان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حافظیان.مریم تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت، قدرت تحلیل و یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران:(مدل علّی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حافظیان.مریم دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حافظیان.مریم رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • حبیبی.فرهاد بازاندیشی در محتوای آموزش مهارت‌های زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حسنوند.نادیا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسنی.حسین واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسنی.رفیق تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حسین پناهی.ناهیده شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانش‌آموزان در دوران کرونا [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسین پور.سهیلا بررسی میزان برخورداری دانش‌آموزان ابتدایی از مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی شهروندی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حسین پور.سیروس مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حسینی.سیده بتول طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حقیقت.سمیه موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حیدری نقد علی.ژیلا مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]