ح

  • حافظیان.مریم دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حافظیان.مریم رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • حسنوند.نادیا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسنی.حسین واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسین پور.سیروس مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حیدری نقد علی.ژیلا مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]