محبی.سراج الدین
ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهرهور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمانهای آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمدی.رزگار
رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفهای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.رضا
رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفهای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.زهرا
نقش بهره وری تربیتی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه (مورد مطالعه:پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بوشهر)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصاحبی.محبوبه
طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مظفری.سامان
رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفهای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
معتمد.حمیدرضا
موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ملکی آوارسین.صادق
بازاندیشی در محتوای آموزش مهارتهای زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ملکی آوارسین.صادق
مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطهای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
منتظرعطایی.محبوبه
طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مویدی.سیده زینب
اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
میبودی.حامد
تبیین معیارها و مؤلفههای صلاحیت دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرسعیدی.حسین
تبیین معیارها و مؤلفههای صلاحیت دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]