جاریانی.ابوالفضل
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری و یادگیری شبکهای (مورد مطالعه: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جان نثار احمدی.هدا
طراحی مدل و تبیین عوامل موثر بر رهبری نوآفرین در صنعت تلکام
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جباری.فاطمه
ارزیابی پیوند هوش مصنوعی و ابعاد روانشناختی در بازاریابی دیجیتال : تحلیل اثرات هوش مصنوعی، مادیگرایی و عزت نفس بر تبلیغات دهان به دهان
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جراحی. بابک
بررسی تاثیر شایستگیهای هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی B2B (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
جراحی. بابک
تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
جزنی.نسرین
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جلالپور.سیده صدیقه
ارائه مدل رهبری تحول دیجیتال برای مدیریت منابع انسانی نوآورانه
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جمشیدی.داریوش
تحلیل عوامل شناسایی شده در مدل جلب توجه به تبلیغات در رسانه های تجاری
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جنگی زهی.واحد بخش
شناسایی فاکتورهای نوین مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
جوادیان سرچشمه.هادی
ارایه مدل تحول دیجیتال در فرایند آموزش و پرورش با توجه به وضعیت کرونا
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
جوکار.ایمان
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر استفاده از رمزارزها در تجارت الکترونیکی با استفاده از مدل PESTEL
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]