ج

  • جاریانی.ابوالفضل تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری و یادگیری شبکه‌ای (مورد مطالعه: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جان نثار احمدی.هدا طراحی مدل و تبیین عوامل موثر بر رهبری نوآفرین در صنعت تلکام [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جباری.فاطمه ارزیابی پیوند هوش مصنوعی و ابعاد روان‌شناختی در بازاریابی دیجیتال : تحلیل اثرات هوش مصنوعی، مادی‌گرایی و عزت نفس بر تبلیغات دهان به دهان [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جراحی. بابک بررسی تاثیر شایستگی‎های هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت‎های بازاریابی B2B (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • جراحی. بابک تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • جزنی.نسرین بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جلال‌پور.سیده صدیقه ارائه مدل رهبری تحول دیجیتال برای مدیریت منابع انسانی نوآورانه [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جمشیدی.داریوش تحلیل عوامل شناسایی شده در مدل جلب توجه به تبلیغات در رسانه های تجاری [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جنگی زهی.واحد بخش شناسایی فاکتورهای نوین مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • جوادیان سرچشمه.هادی ارایه مدل تحول دیجیتال در فرایند آموزش و پرورش با توجه به وضعیت کرونا [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • جوکار.ایمان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر استفاده از رمزارزها در تجارت الکترونیکی با استفاده از مدل PESTEL [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]