ص

  • صادقی ده چشمه.مهرداد تاثیر دانش برند و وفاداری سازمانی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صادقی.مهدی ارتباط بین جو اخلاق سازمانی با سکوت کارکنان از طریق حمایت سازمانی ادراک شده در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • صفری. امید مطالعه کانون کنترل درونی با کارآفرینی سازمانی از طریق مدیریت سرمایه انسانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [ دوره2, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • صفری. امید بررسی رابطه بین مدیریت دانش با توانمندسازی روانشناختی کارکنان با میانجی گری یادگیری سازمانی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • صفری. امید مطالعه هوش سازمانی و سرمایه فکری با قابلیت های کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صفری. امید ارتباط بین جو اخلاق سازمانی با سکوت کارکنان از طریق حمایت سازمانی ادراک شده در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • صفری.غلامرضا مطالعه کانون کنترل درونی با کارآفرینی سازمانی از طریق مدیریت سرمایه انسانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [ دوره2, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • صفری.غلامرضا مطالعه هوش سازمانی و سرمایه فکری با قابلیت های کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صفری.غلامرضا ارتباط بین جو اخلاق سازمانی با سکوت کارکنان از طریق حمایت سازمانی ادراک شده در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • صفری.غلامرضا ارتباط بین درگیری مثبت درکار و بهبود عملکرد از طریق ساختارسازمانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صفری.غلامرضا مطالعه درگیری شغلی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر یادگیری سازمانی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صیاد شیرکش.دکترسعید حاکمیت شرکتی با رویکرد نظارت اثربخش بر واحد اعتبارات در بانک ملی [ دوره2, شماره 3 - زمستان سال 1401]