عابدی گلشن.ارزو
تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عابدینی پور قلعه قاضی.لیلا
تاثیر رویکردهای امنیتی سازمان بر عملکرد مدیریت امنیت اطلاعات در گمرک جمهوری اسلامی ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عباسپور.یاسر
بررسی تاثیر شایستگیهای هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی B2B (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عباسی استمال.محمد رضا
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر نوآوری با تاکید بر ویژگیهای هیئت مدیره به روش تحلیل عاملی(مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
عبدل زاده.روح اله
تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عزتی.حامد
تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]