ع

  • عابدی گلشن.ارزو تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عابدینی پور قلعه قاضی.لیلا تاثیر رویکردهای امنیتی سازمان بر عملکرد مدیریت امنیت اطلاعات در گمرک جمهوری اسلامی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عباسپور.یاسر بررسی تاثیر شایستگی‎های هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت‎های بازاریابی B2B (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عباسی استمال.محمد رضا تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر نوآوری با تاکید بر ویژگی‌های هیئت مدیره به روش تحلیل عاملی(مطالعه موردی: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • عبدل زاده.روح اله تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عزتی.حامد تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]