ک

  • کاشانی نیا. کیمیا بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کاشانی. محمد الویت بندی استراتژی های تولید با ترکیب مدل SWOT و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی در صنعت قطعه سازی خودرو (مطالعه موردی شرکت قطعه سازان شایان) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کرمی.مریم بررسی تأثیر عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت های الکترونیکی بر عملکرد محیطی با نقش میانجی‌گری عملکرد سازمانی و کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی: سازمان امور مالیاتی غرب استان تهران) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کریمی پور.فریده بررسی تاثیر گسترش رهبری کوانتوم بر کارآفرینی با نقش میانجی قلمرو مربی گری [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کسایی پور.حسین تدوین راهبرد‌های اصلی شرکت هلدینگ صدرتامین برمبنای جهت‌گیری‌های راهبردی مبتنی بر رویکرد SWOT و QSPM [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]