کاشانی نیا. کیمیا
بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کاشانی. محمد
الویت بندی استراتژی های تولید با ترکیب مدل SWOT و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی در صنعت قطعه سازی خودرو (مطالعه موردی شرکت قطعه سازان شایان)
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کرمی.مریم
بررسی تأثیر عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت های الکترونیکی بر عملکرد محیطی با نقش میانجیگری عملکرد سازمانی و کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی: سازمان امور مالیاتی غرب استان تهران)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کریمی پور.فریده
بررسی تاثیر گسترش رهبری کوانتوم بر کارآفرینی با نقش میانجی قلمرو مربی گری
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کسایی پور.حسین
تدوین راهبردهای اصلی شرکت هلدینگ صدرتامین برمبنای جهتگیریهای راهبردی مبتنی بر رویکرد SWOT و QSPM
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]