ج

  • جاریانی.ابوالفضل تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری و یادگیری شبکه‌ای (مورد مطالعه: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جان نثار احمدی.هدا طراحی مدل و تبیین عوامل موثر بر رهبری نوآفرین در صنعت تلکام [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جباری.فاطمه ارزیابی پیوند هوش مصنوعی و ابعاد روان‌شناختی در بازاریابی دیجیتال : تحلیل اثرات هوش مصنوعی، مادی‌گرایی و عزت نفس بر تبلیغات دهان به دهان [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]