ق

  • قادرمرزی.حبیب بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • قادری.مصطفی اعتبارسنجی الگوی دانش محتوایی، پداگوژی و فناوری معلمان علوم متوسطه اول استان کردستان [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • قادری.مصطفی اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قارلقی.سجاد طراحی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای کارشناسان پژوهش مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • قاسمی زاد.علیرضا واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی زاد.علیرضا تجارب زیسته اعضای هیأت علمی دانشگاه از توسعه حرفه ای مبتنی بر مهارت های نرم آموزشی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قاسمی زاد.علیرضا تبیین ویژگی‌های برنامه‌ درسی مبتنی بر مهارت‌های زندگی مقطع ابتدایی نظام آموزشی ایران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قاسمی زاد.علیرضا بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قاسمی زاد.علیرضا اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قاسمی زاد.علیرضا شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قاسمی زاد.علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی سبز در مدارس متوسطه [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • قاسمی زرگر.نفیسه ارائه چهارچوبی برای ارتقای سواد اخلاقی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • قاسمی.بهزاد بررسی رابطه سبک های رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم مداخله با گرایش به تغییر مدیران دانشگاهی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • قاسمی.عاصمه تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قائدی.یحیی شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قبادی.مجید شناسایی مؤلفه‌های نهادینه کردن شایسته‌گزینی مدیران [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • قبادیان.مسلم شناسایی مولفه های مدل شایستگی های حرفه ای مدیران آموزشی (مورد مطالعه: دوره متوسطه دوم استان لرستان) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • قجاوند.غلامرضا مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قدیری.ندا تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر مسئولیت پذیری دانش آموزان [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • قدیمی.مریم بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: اداره اموزش و پرورش شهرستان بجنورد) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • قربان جهرمی.رضا تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قربان جهرمی.رضا واکاوی روش کنش پژوهی در دانشگاه فرهنگیان [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قربانی.علیرضا بررسی نقش مدیریت دانش بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه موردی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قربانی.علیرضا بررسی جایگاه اخلاق حرفه‌ای کارکنان و ارائه الگوی مطلوب توسعه آن [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • قربانی.محمود بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: اداره اموزش و پرورش شهرستان بجنورد) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • قربانی.محمود طراحی مدل دانشگاه نوآور با رویکرد یادگیری سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قربانی.مریم بررسی مؤلفه های مؤثر بر خودشیفتگی مدیران دانشگاه پیام نور با تأکید بر حالت نظارتی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قرونه.داود شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قشقایی زاده.نصراله واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قشقایی زاده.نصراله طراحی مدل سلسله مراتبی شایستگی مدیران با رویکرد مدارس کارآفرینانه [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • قلاوندی.حسن الگوی علی روابط اخلاق حرفه‌ای، سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری در نظام آموزش عالی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • قلاوندی.حسن بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با یادگیری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه ارومیه [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • قلاوندی.حسن پیش بینی توسعه کارکنان بر اساس مولفه های اعتماد سازمانی در بین دبیران زن مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • قلتا.عباس شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌های اجتماعی مطلوب شناختی، عاطفی و عملکردی جهت برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • قلتاش.عباس طراحی مدل مدیریت استعداد برای مدیران دوره متوسطه: یک مطالعه کیفی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • قلتاش.عباس طراحی الگوی برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده در دوره متوسطه دوم [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • قلتاش.عباس رابطه بین عدالت سازمانی و رضایت شغلی با تعهد سازمانی کار کنان دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • قلتاش.عباس اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قلتاش.عباس طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • قلتاش.عباس رابطه هوش هیجانی با فرسودگی شغلی و شادکامی مدیران مدارس شهر مرودشت [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • قلتاش.عباس رابطه سبک های رهبری مدیران با رفتار شهروند سازمانی معلمان در مدارس متوسطه [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • قلتاش.عباس طراحی و اعتباربخشی الگوی مشارکت معلمان و اولیا درتدوین برنامه ویژه مدرسه (بوم) دوره متوسطه [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • قلی پور.مریم طراحی مدل دانشگاه نوآور با رویکرد یادگیری سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قلی زاده.آذر تدوین مولفه های فرهنگ شهروندی در حیطه های هویت ملی جهانی برای دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1389]
  • قلی قورچیان.نادر شناسایی و رتبه‌بندی روش‌های تامین مالی موثر بر عملکرد مالی دانشگاه‌ها [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • قلی‌زاده.آذر مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قمری.سمیه رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قمری.محمد مقایسه رابطه شغلی و تعهدسازمانی در بین اعضای هیات علمی وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره5, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • قنبری.سیروس رابطۀ بلوغ معلمان با کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده در مدارس ابتدایی شهر شیراز [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • قنبری.سیروس بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی شهر همدان [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • قنبری.سیروس رابطۀ خلاقیت مدیران با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده در مدارس راهنمایی ومتوسطه شهرستان اراک [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • قنبری.سیروس بررسی رابطه بین هوش معنوی با خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی شهر همدان [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • قنبری.سیروس رابطه سبک رهبری معنوی مدیران با کار تیمی کار کنان دانشگاه بوعلی سینا [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • قنبری.سیروس رابطه مهارت‌های مدیریت کوانتومی مدیران و آمادگی کارکنان برای تغییر سازمانی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • قنبری.سیروس بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • قنبری.محمد ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قنبری.مهرداد شناسایی مولفه‌های سرمایه اخلاقی سازمان‌ها (مطالعه موردی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • قورچیان.نادر قلی تجزیه و تحلیل SWOT برنامه‌های همکاری علمی بین‌المللی در آموزش عالی ایران [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • قورچیان.نادر قلی تعیین شایستگی‌های مؤثر در ارتقاء چابکی فرهنگی مدیران دانشگاه با تکنیک دلفی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • قورچیان.نادر قلی ارائه مدلی برای ایجاد دانشگاه پژوهشی در نظام آموزش عالی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1388]
  • قورچیان.نادر قلی تعیین سطح هوش چند گانه در مدیران آموزش عالی کشور (مطالع موردی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • قورچیان.نادر قلی بررسی وضعیت بهسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مطالعه موردی منطقه 8 [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • قورچیان.نادر قلی شناسایی عوامل موثر بر توسعه تعاونی های دانش آموختگان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • قورچیان.نادر قلی شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی شناسایی مولفه ها و ارائه مدل کاهش فرسودگی شغلی کارکنان(مورد مطالعه:سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قورچیان.نادرقلی ارائه مدلی برای ارتقای نقش دانشگاه‌ها در توسعه پایدار [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • قورچیان.نادرقلی ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قورچیان.نادرقلی ارائه مدلی برای توسعه مثبت‌گرایی در مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌های کشور [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • قورچیان.نادرقلی نقش انجمن های دانشجویی در بالندگی رهبری دانشجویان دختر و پسر [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • قورچیان.نادرقلی نقش حمایت سازمانی، رهبری خدمتگزار و هویت سازمانی در پیش‌بینی اشتیاق شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • قهرمانی.جعفر طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قهرمانی.جعفر شناسایی مولفه های برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قهرمانی.جعفر طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قهرمانی.جعفر ارائه مدلی برای نظام آموزشی الکترونیکی مؤسسات آموزش عالی کشور [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • قیاسی.پریسا ارائه الگوی سرمایه سازمانی اثربخش در سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قیومی.عباسعلی ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • قیومی.عباسعلی ارائه الگوی تربیت هنری دوره اول متوسطه نظام آموزشی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1401]