قادرمرزی.حبیب
بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
قادری.مصطفی
اعتبارسنجی الگوی دانش محتوایی، پداگوژی و فناوری معلمان علوم متوسطه اول استان کردستان
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
قادری.مصطفی
اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارتهای زندگی برای دانشآموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
قارلقی.سجاد
طراحی و تبیین صلاحیتهای حرفهای کارشناسان پژوهش مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1394]
قاسمی زاد.علیرضا
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قاسمی زاد.علیرضا
تجارب زیسته اعضای هیأت علمی دانشگاه از توسعه حرفه ای مبتنی بر مهارت های نرم آموزشی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
قاسمی زاد.علیرضا
تبیین ویژگیهای برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای زندگی مقطع ابتدایی نظام آموزشی ایران
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قاسمی زاد.علیرضا
بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
قاسمی زاد.علیرضا
اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قاسمی زاد.علیرضا
شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قاسمی زاد.علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی سبز در مدارس متوسطه
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1404]
قاسمی زرگر.نفیسه
ارائه چهارچوبی برای ارتقای سواد اخلاقی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
قاسمی.بهزاد
بررسی رابطه سبک های رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم مداخله با گرایش به تغییر مدیران دانشگاهی
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
قاسمی.عاصمه
تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قائدی.یحیی
شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قدیری.ندا
تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر مسئولیت پذیری دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
قدیمی.مریم
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: اداره اموزش و پرورش شهرستان بجنورد)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
قربان جهرمی.رضا
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قربان جهرمی.رضا
واکاوی روش کنش پژوهی در دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
قربانی.علیرضا
بررسی نقش مدیریت دانش بر بهرهوری کارکنان (مطالعه موردی)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
قربانی.علیرضا
بررسی جایگاه اخلاق حرفهای کارکنان و ارائه الگوی مطلوب توسعه آن
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
قربانی.محمود
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: اداره اموزش و پرورش شهرستان بجنورد)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
قربانی.محمود
طراحی مدل دانشگاه نوآور با رویکرد یادگیری سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قربانی.مریم
بررسی مؤلفه های مؤثر بر خودشیفتگی مدیران دانشگاه پیام نور با تأکید بر حالت نظارتی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
قرونه.داود
شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
قشقایی زاده.نصراله
واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قشقایی زاده.نصراله
طراحی مدل سلسله مراتبی شایستگی مدیران با رویکرد مدارس کارآفرینانه
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
قلاوندی.حسن
الگوی علی روابط اخلاق حرفهای، سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری در نظام آموزش عالی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
قلاوندی.حسن
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با یادگیری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه ارومیه
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
قلاوندی.حسن
پیش بینی توسعه کارکنان بر اساس مولفه های اعتماد سازمانی در بین دبیران زن مقطع متوسطه شهرستان ارومیه
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
قلتا.عباس
شناسایی مولفههای مسئولیتهای اجتماعی مطلوب شناختی، عاطفی و عملکردی جهت برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
قلتاش.عباس
طراحی مدل مدیریت استعداد برای مدیران دوره متوسطه: یک مطالعه کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
قلتاش.عباس
طراحی الگوی برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده در دوره متوسطه دوم
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
قلتاش.عباس
رابطه بین عدالت سازمانی و رضایت شغلی با تعهد سازمانی کار کنان دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1392]
قلتاش.عباس
اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قلتاش.عباس
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
قلتاش.عباس
رابطه هوش هیجانی با فرسودگی شغلی و شادکامی مدیران مدارس شهر مرودشت
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
قلتاش.عباس
رابطه سبک های رهبری مدیران با رفتار شهروند سازمانی معلمان در مدارس متوسطه
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
قلتاش.عباس
طراحی و اعتباربخشی الگوی مشارکت معلمان و اولیا درتدوین برنامه ویژه مدرسه (بوم) دوره متوسطه
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
قلی پور.مریم
طراحی مدل دانشگاه نوآور با رویکرد یادگیری سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قلی زاده.آذر
تدوین مولفه های فرهنگ شهروندی در حیطه های هویت ملی جهانی برای دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1389]
قلی قورچیان.نادر
شناسایی و رتبهبندی روشهای تامین مالی موثر بر عملکرد مالی دانشگاهها
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
قورچیان.نادر قلی
تجزیه و تحلیل SWOT برنامههای همکاری علمی بینالمللی در آموزش عالی ایران
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
قورچیان.نادر قلی
تعیین شایستگیهای مؤثر در ارتقاء چابکی فرهنگی مدیران دانشگاه با تکنیک دلفی
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
قورچیان.نادر قلی
ارائه مدلی برای ایجاد دانشگاه پژوهشی در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1388]
قورچیان.نادر قلی
تعیین سطح هوش چند گانه در مدیران آموزش عالی کشور (مطالع موردی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
قورچیان.نادر قلی
بررسی وضعیت بهسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مطالعه موردی منطقه 8
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1390]
قورچیان.نادر قلی
شناسایی عوامل موثر بر توسعه تعاونی های دانش آموختگان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1388]
قورچیان.نادر قلی
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل کاهش فرسودگی شغلی کارکنان(مورد مطالعه:سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قورچیان.نادرقلی
ارائه مدلی برای ارتقای نقش دانشگاهها در توسعه پایدار
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1400]
قورچیان.نادرقلی
ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
قورچیان.نادرقلی
ارائه مدلی برای توسعه مثبتگرایی در مدیران گروههای آموزشی دانشگاههای کشور
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
قورچیان.نادرقلی
نقش انجمن های دانشجویی در بالندگی رهبری دانشجویان دختر و پسر
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1390]
قورچیان.نادرقلی
نقش حمایت سازمانی، رهبری خدمتگزار و هویت سازمانی در پیشبینی اشتیاق شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1397]
قهرمانی.جعفر
طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قهرمانی.جعفر
شناسایی مولفه های برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
قهرمانی.جعفر
طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قهرمانی.جعفر
ارائه مدلی برای نظام آموزشی الکترونیکی مؤسسات آموزش عالی کشور
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1400]
قیاسی.پریسا
ارائه الگوی سرمایه سازمانی اثربخش در سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
قیومی.عباسعلی
ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1399]
قیومی.عباسعلی
ارائه الگوی تربیت هنری دوره اول متوسطه نظام آموزشی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1401]