ب

  • باباپور.مریم نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بابایی.مظاهر طراحی مدل مدیریت استعداد برای مدیران دوره متوسطه: یک مطالعه کیفی [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بابائی.زهرا شناسایی و تبیین مولفه‌های رفتار اخلاقی معلمان در فرایند آموزش با تاکید بر ابعاد دانش معلمی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بابائی.شهلا شناسایی و تبیین مولفه‌های رفتار اخلاقی معلمان در فرایند آموزش با تاکید بر ابعاد دانش معلمی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بازرگان.فاطمه طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • باقرزاده.محمدرضا طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • باقری پشتگل.زهرا نقش خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • باقری صمغ آبادی.حسن واکاوی روش کنش پژوهی در دانشگاه فرهنگیان [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • باقری صمغ آبادی.حسن تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • باقری کراچی.امین شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باقری.بابک تدوین الگوی کیفیت بخشی مدارس بر اساس سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدارس مقطع متوسطه دوم نظری [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • باقری.کمال بررسی رابطه جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • باقری.مهدی تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • باقری.مهدی مولفه‌های موثر بر تجاری‌سازی دانش بر اساس مدیریت دانش [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • بالویی جامخانه.عزت الله بررسی ارتباط بین رهبری اثر بخش با تعالی سازمانی بر اساس مدل تعالی EFQM [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • بامیری. قاسم شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • بامیری. قاسم طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بحرینی زاده.آناهیتا طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • بختیاری.ابوالفضل واکاوی روش کنش پژوهی در دانشگاه فرهنگیان [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بختیاری.ابوالفضل تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بختیاری.محمد ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • بدخشان طرقی.عصمت شناسایی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت‌بخشی به کلاس‌های چندپایه دوره ی ابتدایی [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • براتعلی.مریم طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • براتعلی.مریم بازنگری دوره های توانمندسازی مشاوران تحصیلی در آموزش و پرورش به منظور ارائه الگوی مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • براتعلی.مریم واکاوی مؤلفه های تدریس اثر بخش ریاضی در دوره متوسطه [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • برجعلی.احمد نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین اهمال‌کاری تحصیلی و عواطف مثبت و منفی در دانش‌آموزان دبیرستانی [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • برزگر.زهرا مقایسه میزان کاربست مدیریت دانش در مدارس راهنمایی آموزش و پرورش تبریز [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • برزگر.نادر ارائه مدلی برای ارتقای سرمایه فکری اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • برکت.غلامحسین ارائه مدل توسعه توانمندی های کارآفرینی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان بندر ماهشهر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • برکت.غلامحسین ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • برومند.حمیده شناسایی عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین مبتنی بر رهبری حمایتی مدیران و معاونین پرورشی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بستانی.حبیب الله طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بطیاری.اعظم طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بلال حبشی.محمد شناسایی عناصر و مولفه‌های تشکیل دهنده‌ی مدل‌های ذهنی مدیران سازمان آموزش و پرورش ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بنیسی.پریناز پیش‌بینی حافظه سازمانی بر اساس سکوت سازمانی و اخلاق حرفه‌ای در مدیران مدارس شهر تهران [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • بنیسی.پریناز رابطه سکوت سازمانی و عدالت سازمانی با اشتیاق شغلی با میانجیگری سلامت روان در کارکنان آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • بنیسی.پریناز رابطه سازمان یادگیرنده و رهبری اخلاقی با توانمندسازی روانشناختی مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با میانجیگری هوش معنوی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • بنیسی.پریناز تدوین الگوی هویت دانش‌آموزان به منظور طراحی محتوای کتب درسی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بهرامی.جاوید ارائه مدلی برای یادگیری از اشتباه‌ها در سازمان‌های دولتی (مطالعه موردی) [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • بهرنگی.محمد رضا بررسی تاثیر تدریس مکاتب فلسفه تربیت با الگوی مدیریت آموزش بر یاد گیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • بهروز.بهروز ارائه الگوی مناسب استانداردهای ارزیابی عملکرد اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بهشتی راد.رقیه تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • بهمی.لیلا تدوین الگوی کیفیت بخشی مدارس بر اساس سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدارس مقطع متوسطه دوم نظری [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • بهمئی.لیلا ارائه مدل توسعه توانمندی های کارآفرینی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان بندر ماهشهر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بیان فر.فاطمه تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بیان فر.فاطمه اثربخشی امیددرمانی گروهی مبتنی بر رویکرد اسنایدر بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • بیان فر.فاطمه پیش بینی بهزیستی مدرسه بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی با نقش میانجی تنیدگی تحصیلی در دانش آموزان [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بیداریان.شبنم بررسی رابطه بین اعتماد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • بیرانوند.علی بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی مقطع ابتدایی شهر شیراز و مطلبقت آن با استانداردهای ایفلا [ دوره5, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • بیک زاد.جعفر مقایسه تطبیقی مؤلفه های مدل های شایستگی حرفه ای اساتید در دانشگاه ها [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]