باباپور.مریم
نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
بابایی.مظاهر
طراحی مدل مدیریت استعداد برای مدیران دوره متوسطه: یک مطالعه کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بابائی.زهرا
شناسایی و تبیین مولفههای رفتار اخلاقی معلمان در فرایند آموزش با تاکید بر ابعاد دانش معلمی
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
بابائی.شهلا
شناسایی و تبیین مولفههای رفتار اخلاقی معلمان در فرایند آموزش با تاکید بر ابعاد دانش معلمی
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
بازرگان.فاطمه
طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
باقرزاده.محمدرضا
طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
باقری پشتگل.زهرا
نقش خود نظمدهی و مؤلفههای آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
باقری صمغ آبادی.حسن
واکاوی روش کنش پژوهی در دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
باقری صمغ آبادی.حسن
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
باقری کراچی.امین
شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقری.بابک
تدوین الگوی کیفیت بخشی مدارس بر اساس سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدارس مقطع متوسطه دوم نظری
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
باقری.کمال
بررسی رابطه جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1393]
باقری.مهدی
مولفههای موثر بر تجاریسازی دانش بر اساس مدیریت دانش
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
بالویی جامخانه.عزت الله
بررسی ارتباط بین رهبری اثر بخش با تعالی سازمانی بر اساس مدل تعالی EFQM
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1393]
بامیری. قاسم
شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
بامیری. قاسم
طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بحرینی زاده.آناهیتا
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانشآموزان در درس ریاضی دبستان
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
بختیاری.ابوالفضل
واکاوی روش کنش پژوهی در دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بختیاری.ابوالفضل
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بختیاری.محمد
ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
بدخشان طرقی.عصمت
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر کیفیتبخشی به کلاسهای چندپایه دوره ی ابتدایی
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
براتعلی.مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
براتعلی.مریم
بازنگری دوره های توانمندسازی مشاوران تحصیلی در آموزش و پرورش به منظور ارائه الگوی مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
براتعلی.مریم
واکاوی مؤلفه های تدریس اثر بخش ریاضی در دوره متوسطه
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
برجعلی.احمد
نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین اهمالکاری تحصیلی و عواطف مثبت و منفی در دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
برزگر.زهرا
مقایسه میزان کاربست مدیریت دانش در مدارس راهنمایی آموزش و پرورش تبریز
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1393]
برزگر.نادر
ارائه مدلی برای ارتقای سرمایه فکری اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
برکت.غلامحسین
ارائه مدل توسعه توانمندی های کارآفرینی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان بندر ماهشهر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1400]
برکت.غلامحسین
ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
برومند.حمیده
شناسایی عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین مبتنی بر رهبری حمایتی مدیران و معاونین پرورشی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
بستانی.حبیب الله
طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بطیاری.اعظم
طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بلال حبشی.محمد
شناسایی عناصر و مولفههای تشکیل دهندهی مدلهای ذهنی مدیران سازمان آموزش و پرورش ایران
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بنیسی.پریناز
پیشبینی حافظه سازمانی بر اساس سکوت سازمانی و اخلاق حرفهای در مدیران مدارس شهر تهران
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1398]
بنیسی.پریناز
رابطه سکوت سازمانی و عدالت سازمانی با اشتیاق شغلی با میانجیگری سلامت روان در کارکنان آموزش و پرورش
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
بنیسی.پریناز
رابطه سازمان یادگیرنده و رهبری اخلاقی با توانمندسازی روانشناختی مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با میانجیگری هوش معنوی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
بنیسی.پریناز
تدوین الگوی هویت دانشآموزان به منظور طراحی محتوای کتب درسی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بهرامی.جاوید
ارائه مدلی برای یادگیری از اشتباهها در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی)
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1397]
بهرنگی.محمد رضا
بررسی تاثیر تدریس مکاتب فلسفه تربیت با الگوی مدیریت آموزش بر یاد گیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه پیام نور
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
بهروز.بهروز
ارائه الگوی مناسب استانداردهای ارزیابی عملکرد اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بهشتی راد.رقیه
تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
بهمی.لیلا
تدوین الگوی کیفیت بخشی مدارس بر اساس سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدارس مقطع متوسطه دوم نظری
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
بهمئی.لیلا
ارائه مدل توسعه توانمندی های کارآفرینی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان بندر ماهشهر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بیان فر.فاطمه
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
بیان فر.فاطمه
اثربخشی امیددرمانی گروهی مبتنی بر رویکرد اسنایدر بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
بیان فر.فاطمه
پیش بینی بهزیستی مدرسه بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی با نقش میانجی تنیدگی تحصیلی در دانش آموزان
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
بیداریان.شبنم
بررسی رابطه بین اعتماد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
بیرانوند.علی
بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی مقطع ابتدایی شهر شیراز و مطلبقت آن با استانداردهای ایفلا
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
بیک زاد.جعفر
مقایسه تطبیقی مؤلفه های مدل های شایستگی حرفه ای اساتید در دانشگاه ها
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]