پ

  • پارسا.عبداله بررسی مقایسه ای کیفیت زندگی کاری مدیران وسلامت سازمانی مدارس دولتی وغیر دولتی شهر اهواز [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • پاكدل.زهره شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های توسعه‌ای آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با ظرفیت‌های صنایع [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • پالار.حسین بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پرداخت چی.محمد حسن طراحی الگوی پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه نظری در مدارس شهر تهران [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • پورحسینی.ابراهیم طراحی مدل یادگیری سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • پورشافعی.هادی شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • پورشافعی.هادی بررسی مولفه‌های موثر بر رشد حرفه‌ای معلمان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • پورصادق.ناصر طراحی الگوی سکوت سازمانی مبتنی بر رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • پورکریمی.جواد ابعاد و مؤلفه های توسعه حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی : رویکردی پدیدارشناسانه [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • پورکریمی.جواد طراحی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای کارشناسان پژوهش مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • پورکریمی.جواد بررسی رابطه مدیریت استعداد و فرآیند انتخاب مدیران مدارس تیزهوشان استان البرز [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • پورکیانی.مسعود ارائه الگوی پژوهش و ارزشیابی تحول محور در نظام تعلیم و تربیت [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • پوشنه.کامبیز شناسائی عوامل موثر بر نظام هدایت تحصیلی دانش آموزان جهت ارائه الگوی راهبردی [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • پیرزاد.علی‌اکبر ارائه الگوی رفتار اثربخش مدیران دانشگاه فرهنگیان به منظور ارتقای مدیریت در این دانشگاه [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • پیرزاد.علی‌اکبر شناسایی مولفه‌های سرمایه اخلاقی سازمان‌ها (مطالعه موردی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • پیمانی فروشانی.راضیه رابطه اضطراب امتحان و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1397]