س

  • ساجدی.رقیه تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • سادات هاشمی.سارا برسی میزان آشنایی مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه غرب استان مازندران با مولفه های توسعه پایدار [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • ساده.حسان مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سازمند.طاهره ارائه مدل کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی با رویکرد آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • ساعدی. رسول بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • ساکی.رضا ارائه الگوی رفتار اثربخش مدیران دانشگاه فرهنگیان به منظور ارتقای مدیریت در این دانشگاه [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • ساکی.رضا بررسی رابطه هوش هیجانی و رهبری تحول آفرین مدیران دبیرستانهای شهرستان ورامین [ دوره5, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • ساکی.رضا بررسی تعهد سازمانی معلمان با تحصیلی دانش آموزان در مدارس راهنمایی دخترانه منطقه 6 شهر تهران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1389]
  • ساکی.رضا رابطه سرمایه اجتماعی با آمادگی استقرار مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • ساکی.رضا بررسی رابطه اخلاق حرفه ای مدیران و رهبری تحولی با عملکرد شغلی معلمان در مدارس متوسطه شهرستان ملارد [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • سامری.مریم نقش خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • سبحانی نژاد.مهدی تبیین ابعاد و مولفه های نگرش جامع کار آفرینی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی عمومی و تکمیل مهارت متوسطه کار دانش [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • سبحانی.عبدالرضا بررسی رابطه هوش فرهنگی مدیران دانشگاه سمنان و ادراکات کارکنان از سبک رهبری اصیل آن ها [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • سبحانی.عبدالرضا تبیین رایطه بعد فراشناختی برنامه درسی پنهان با مهارت خواندن دانش آموزان چهارم ابتدایی دو زبانه [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • سبزیان پور.زهره ارائه الگوی مدیریت پویایی اجتماعی مدارس مقطع متوسطه [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سپهوند. آمنه تحلیل اثربخشی انگیزش بر احساس مسئولیت اجتماعی معلمان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ستاری.صدرالدین طراحی و تبیین مدل فرهنگ مدیریت خطا در موسسات آموزشی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ستاری.صدرالدین شناسایی عوامل روانشناختی مؤثر بر رکود اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • ستاری.صدرالدین طراحی و اعتباریابی الگوی امکان سنجی آموزش طنزمحور در مدارس ابتدائی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سرباز حسینی.علی اکبر شناسایی دستا وردهای مطلوب برنامه درسی پنهان از منظر شایستگی های دانشجو - معلمان [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • سرلک.مریم بررسی تاثیر آموزش های پیش دبستانی بر رشد مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • سرمدی.محمد رضا طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای در دوره متوسطه با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سرورزاده.کوروش مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سعادت.صدیقه رابطه سرمایه اجتماعی با آمادگی استقرار مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • سعادتمند.زهره واکاوی مؤلفه های تدریس اثر بخش ریاضی در دوره متوسطه [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • سعادتمند.زهره بازنگری دوره های توانمندسازی مشاوران تحصیلی در آموزش و پرورش به منظور ارائه الگوی مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سعادتمند.زهره بررسی تناسب آموزش های فنی و حرفه ای با عناصر برنامه ریزی [ دوره5, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • سعادتمند.زهره ارتباطات ادراکات دانشجویان از فرهنگ سازمانی دانشگاه با پیشرفت تحصیلی آنان در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1389]
  • سعادتمند.زهره نیاز سنجی دوره های آموزش ضمن خدمت دبیران ادبیات فارسی از دیدگاه مدیران کارشناسان و دبیران دوره راهنمایی شهرستان ایذه در سال 88-87 [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • سعادتمند.زهره عوامل موثر بر جذب نیروهای توانمند آموزشو پرورش در پست مدیریت مدارس از دیدگاه مدیران معاونان و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان نجف آباد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1388]
  • سعادتی.سید علی طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز شناسایی عوامل موثر بر توسعه آموزش کارآفرینی در نظام آموزشی عالی ایران [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سعیدی.یاسین مقایسه اثر بخشی مدارس دولتی و غیر انتفایی ابتدایی شهر قزوین [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • سعیدی.یاسین رابطه بین هوش‌های چندگانه با مهارت‌های زندگی دانش آموزان دبیرستان‌های دولتی استان تهران [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • سعیدیان.نرگس تجارب زیسته معلمان از منزلت اجتماعی به منظور ارائه مدلی برای آموزش و پرورش دولتی ایران [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • سعیدیان.نرگس الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سعیدیان.نرگس برسی سطح مهارتهای زندگی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تکاب [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • سلاجقه.سنجر تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان آموزش‌وپرورش استان فارس [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • سلاجقه.سنجر رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • سلاجقه.سنجر ارائه الگوی پژوهش و ارزشیابی تحول محور در نظام تعلیم و تربیت [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سلامت اهوازی.مریم عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • سلطانی فرد.عل رضا ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی نژاد.میلاد واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سلم آبادی.مجتبی پیش بینی ویزگی های شخصیتی کار آفرینانه دانشجویان بر اساس مولفه های هوش اجتماعی [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت‌بخشی به کلاس‌های چندپایه دوره ی ابتدایی [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه رابطه سرمایه روانشناختی و اضطراب امتحان با نقش میانجی اعتماد به نفس در دانش آموزان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه شناسایی ابعاد و مولفه های مدارس یادگیرنده- یاددهنده؛ پژوهشی ترکیبی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحت‌های تعلیم وتربیت در آموزش‌وپرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه تدوین الگوی عوامل موثر بر جذب، نگهداشت و سازماندهی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سلیمانپور.جواد شناسایی عناصر و مولفه‌های تشکیل دهنده‌ی مدل‌های ذهنی مدیران سازمان آموزش و پرورش ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سلیمانی.توران شناسایی عوامل روانشناختی مؤثر بر رکود اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • سلیمانی.محمد رضا وضعیت مدارس شهرستان مرند براساس مؤلفه‌های مدارس امن [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • سلیمی پرمهر.سوسن شناسایی عوامل روانشناختی مؤثر بر رکود اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • سلیمی.جمال کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سلیمی.قاسم ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • سلیمی.قربانعلی رابطه مهارت های اساتید دانشگاه با مهارت تدریس آنان از دیدگاه دانشجویان [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • سماوی.عبدالوهاب سنجش و ارزیابی مولفه های برنامه درسی تربیت هنری دوره پیش دبستانی با استفاده از مدل تحلیل اهمیت - عملکرد [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • سمیعی زفرقندی. مرتضی بررسی الگوی برنامه درسی قصه گویی مبتنی بر رویکرد تلفیقی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سمیعی.روح اله ارائه الگوی کارآفرینی فناورانه در مدارس استان گلستان [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • سنجری.احمدرضا ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • سنجری.احمدرضا طراحی الگوی پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه نظری در مدارس شهر تهران [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سواری.کریم ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سورانی یانچشمه.رضا ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سورانی.رضا طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سورانی.رضا کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • سید عباس زاده.میر محمد نقش سبک‌های مدیریت تعارض در پیش‌بینی روحیه‌ معلمان [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • سیدی.سیدمحمد ارائه الگوی پژوهش و ارزشیابی تحول محور در نظام تعلیم و تربیت [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سیف پناهی.حامد تعیین اثرات رهبری خدمتگزار بر یادگیری سازمانی با مطالعه نقش میانجی فراموشی سازمانی [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تاکید بر پرورش مهارت های حل مساله دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • سیف نراقی.مریم مهارت های شهروندی مورد نیاز دانش آموزان در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی [ دوره5, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • سیف نراقی.مریم ارائه الگوی راهنمایی تدوین برنامه درسی ب اساس بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از محورهای اساسی برنامه ریزی درسی [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1389]
  • سیف نراقی.مریم بررسی ساختار برنامه ریزی درسی آموزش متوسطه ایران از دیدگاه استادان و متخصصان برنامه ریزی درسی به منظور طراحی الگوی راهنما برای زمینه سازی پرورش خلاقیت دانش آموزان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تاکید بر پرورش مهارت های حل مساله دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • سیف نراقی.مریم مهارت های شهروندی مورد نیاز دانش آموزان در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی [ دوره5, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • سیف‌نراقی.مریم طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سیفی.محمد طراحی الگوی برنامه درسی ترکیبی محور برای دوره ابتدایی با تأکید بر رویکردهای اذهان پنجگانه گاردنر [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سیفی.محمد بررسی جایگاه اخلاق حرفه‌ای کارکنان و ارائه الگوی مطلوب توسعه آن [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • سیمائی.سمیه طراحی مدل حکمی سازی در نظام آموزش عالی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • سيادت.سيد علي رابطه ابعاد ساختار سازمانی و میزان کار بست مولفه های مدیریت استراتزیک در داتشگاههای دولتی اصفهان [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • سيادت.سيد علي نقش واسطه گری انگیزش شغلی و فرسودگی شغلی در رابطه‌ی عوامل برون سازمانی مؤثر بر اهمال‌کاری در سازمان آموزش و پرورش [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • سيادت.سيد علي مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین رهبری معنوی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی کارکنان با نقش میانجی سلامت سازمانی در کارکنان دانشگاه اصفهان [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1396]