قاسمی زاد.علیرضا
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قاسمی زاد.علیرضا
اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قاسمی.عاصمه
تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قائدی.یحیی
شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قربان جهرمی.رضا
تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قشقایی زاده.نصراله
واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قلتاش.عباس
اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قمری.سمیه
رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قورچیان.نادر قلی
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قهرمانی.جعفر
طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قهرمانی.جعفر
طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]