هدف:
فصلنامۀ علمی مدیریت کسب و کار، مجلهای علمی است که باهدف توسعهی دانش مدیریت بازرگانی در کشور، شناسایی مسائل مدیریت کسب و کار سازمانهای ایران، کمک به تحلیل علمی و راهکارهای عملی برای آنها ،ارائه نتایج مطالعات و پژوهشهای علمی و ایجاد عرصهای برای تبادل آرا، اندیشهها و اطلاعات ناظر بر فضای کسب و کار منتشر میگردد. امید است که این نشریه با پذیرش مقالات علمی – پژوهشی برخاسته از کارهای تحقیقاتی مشکلات مبتلابه سازمانها و محیط کسب و کار ایران را شناسایی و روش های علمی – کاربردی نوینی را برای حل مشکلات آنها معرفی نماید.
حوزه های موضوعی دریافت مقاله:
مدیریت کسب و کار ، هوشمند سازی کسب وکار، حاکمیت، حفاظت وامنیت فضای کسب و کار، دولت، تجارت، یادگیری، بانکداری ، بازاریابی و تولید،کارآفرینی، توسعه کسب و کار، اقتصاد و دارائی، سیستم های اقتصادی، تجارت، مدیریت و حسابداری، استراتژی و مدیریت استراتژیک، سیستم های اطلاعاتی مدیریتی، مدیریت (عمومی)، بازاریابی، کسب و کار، مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، برند سازی، تجاری سازی، مهندسی عمومی