• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره50 دوره13
  • 50
    شماره 50 دوره 13 تابستان 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
        علی احمدی مریم مجیدی مسعود قربان حسینی سیروس تدبیری
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.1.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات
        بهروز اسکندرپور بابک حیدری عراقی سمیه صائب نیا
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.2.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(
        شیوا اسلامی ناصر شمس قارنه عسل آغاز
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.3.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
        سارا امیرحصاری حسین عماری حسین قره بیگلو حسین بوداقی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.4.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
        امید بشردوست عزت اله اصغری زاده محمدعلی افشار کاظمی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.5.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
        سونیا بهزادی نسب لیلا اندرواژ ابراهیم آلبونعیمی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.6.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
        سولماز سلطانی روح الله تولایی علیرضا اسلامبولچی یاسر قاسمی نژاد
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.7.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان
        علی عظیم زاده هادی ثنائی پور مجید اشرفی سامره شجاعی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.8.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه
        حمید رضا جلایی علی خوزین ابراهیم عباسی حسین دیده خانی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.9.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته
        حشمت مرادحاصلی جلال حقیقت منفرد احمدرضا اعتمادی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.10.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
        ابراهیم خردمند ناصر خانی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.11.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی
        محمود خطیب محمد جواد محقق نیا مهدی صادقی شاهدانی مصطفی سرگلزایی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.12.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه
        محمدرضا دهقانی اشکذری
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.13.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
        نقی زهی مجتبی رمضانی سیدعبداله حجتی جعفر بیک زاد
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.14.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        15 - ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
        علی مظفری محمدحسین رنجبر سراج الدین محبی سعید مرادپور
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.15.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        16 - بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت
        غزاله اسودی علیرضا روستا
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.16.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        17 - بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران
        محسن پیوسته فریدونی طهمورث سهرابی نصرت اله شادنوش
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.17.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        18 - (موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیش‌بینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی
        محسن صیادی پور امیر هرتمنی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.18.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        19 - ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی
        رضا فدائی کیوانی محمد عزیزی علی بدیع زاده
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.19.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        20 - نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش)
        رضا کاظمی مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.20.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        21 - بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
        بهناز قدیمی مهرزاد مینویی غلامرضا زمردیان میر فیض فلاح
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.21.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        22 - طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
        جواد دیهیم محمود قربانی احمد زنده‌دل احمد اکبری
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.22.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        23 - تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران
        مرضیه قلندری میر فیض فلاح
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.23.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        24 - طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
        سمیه یوسفی طوین محمدعلی کرامتی طهمورث سهرابی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.24.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        25 - بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی
        امیرمسعود کروبی ناصر پورصادق جمشید صالحی صدقیانی بهروز رضایی منش
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.25.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        26 - ﺗﺄﺛﯿﺮ اﻗﺪاﻣﺎت و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺠﯿﺮهﺗﺄﻣﯿﻦ، ﺑﺮﻋﻤﻠﮑﺮدﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﺠﯿﮕﺮی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺤﯿﻄﯽ
        مهرناز بهرام زاد مصطفی مبلغی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.26.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        27 - رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL
        حسن میرزاآقابیک قنبر عباس پور اسفدن
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.27.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        28 - تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
        حسین نوروزی شایان کنعانی طهرانی فاطمه درویش
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.28.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        29 - نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
        اکرمه السادات یعقوبی یلدا دلگشایی لیلا حسینی طبقدهی فرشته کردستانی
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.29.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        30 - بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)
        علی مخصوصی میر علی سید نقوی جمشید صالحی صدقیانی مجید جهانگیرفرد
        20.1001.1.22520104.1400.13.50.30.2
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود