• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره51 دوره13
  • 51
    شماره 51 دوره 13 پاییز 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
        حمیدرضا عظیمی وحیدرضا میرابی حسین صفرزاده
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.1.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
        وحید نقشینه ارجمند سینا نعمتی زاده مهدی کریمی زند اعظم رحیمی نیک
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.2.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو
        حسین صافی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده منوچهر منطقی
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.3.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
        حمید رضا مهرآور نگار خسروی پور زهرا لشگری
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.4.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - عوامل تاثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداری‌ها
        فریده مرادی آیت اله ممیز افسانه زمانی مقدم
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.5.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
        علی اکبر محرابیان عباس معمارنژاد سید شمس الدین حسینی فرهاد غفاری
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.6.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
        ابراهیم روشن قیاس رضا سپهوند عبدالخالق غلامی چنارستان علیا علی پیرزاد
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.7.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
        منیر مرادی داریوش حسنوند کاوه درخشانی احمد سرلک
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.8.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
        سعید اقبال علیرضا روستا فرزاد آسایش
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.9.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی
        محمدرضا درانی فرشید نمامیان
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.10.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
        مقداد محمودی نعمت فلیحی پیربستی مرجان دامن کشیده شهریار نصابیان
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.11.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی
        معصومه جلیلیان حسین صفرزاده سید کامران نوربخش
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.12.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
        مهدی بهاردوست فریبا حنیفی حسن شهرکی پور
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.13.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
        وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        15 - نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد
        لیلا جلالی مجتبی معظمی
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.15.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        16 - عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران).
        سمیه رشیدی رسول ثانوی فرد علی حمیدیزاده
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.16.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        17 - بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان
        جاوید رخشانی زهره مدنی سمیه صائب نیا
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.17.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        18 - ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
        فهیمه خواجوی دهشیب محمدرضا رستمی مریم مصلح
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.18.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        19 - طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد
        علیرضا طیبی مهدی کریمی زند سیدعباس حیدری
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.19.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        20 - بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)
        ابراهیم خادمی وحید میرزایی
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.20.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        21 - بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
        معصومه محمدآبادی کیومرث نیازآذری نگین جباری
        20.1001.1.22520104.1400.13.51.21.5
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود