فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر حمیدرضا عظیمی وحیدرضا میرابی حسین صفرزاده 20.1001.1.22520104.1400.13.51.1.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول وحید نقشینه ارجمند سینا نعمتی زاده مهدی کریمی زند اعظم رحیمی نیک 20.1001.1.22520104.1400.13.51.2.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو حسین صافی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده منوچهر منطقی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.3.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار حمید رضا مهرآور نگار خسروی پور زهرا لشگری 20.1001.1.22520104.1400.13.51.4.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها فریده مرادی آیت اله ممیز افسانه زمانی مقدم 20.1001.1.22520104.1400.13.51.5.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) علی اکبر محرابیان عباس معمارنژاد سید شمس الدین حسینی فرهاد غفاری 20.1001.1.22520104.1400.13.51.6.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی ابراهیم روشن قیاس رضا سپهوند عبدالخالق غلامی چنارستان علیا علی پیرزاد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.7.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا منیر مرادی داریوش حسنوند کاوه درخشانی احمد سرلک 20.1001.1.22520104.1400.13.51.8.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد سعید اقبال علیرضا روستا فرزاد آسایش 20.1001.1.22520104.1400.13.51.9.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی محمدرضا درانی فرشید نمامیان 20.1001.1.22520104.1400.13.51.10.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) مقداد محمودی نعمت فلیحی پیربستی مرجان دامن کشیده شهریار نصابیان 20.1001.1.22520104.1400.13.51.11.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی معصومه جلیلیان حسین صفرزاده سید کامران نوربخش 20.1001.1.22520104.1400.13.51.12.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو مهدی بهاردوست فریبا حنیفی حسن شهرکی پور 20.1001.1.22520104.1400.13.51.13.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد لیلا جلالی مجتبی معظمی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.15.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - عنوان:بررسی تأثیر غذایقومی، بازاریابیقومی وفرهنگپذیری برروی گردشگرانخارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). سمیه رشیدی رسول ثانوی فرد علی حمیدیزاده 20.1001.1.22520104.1400.13.51.16.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان جاوید رخشانی زهره مدنی سمیه صائب نیا 20.1001.1.22520104.1400.13.51.17.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 18 - ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار فهیمه خواجوی دهشیب محمدرضا رستمی مریم مصلح 20.1001.1.22520104.1400.13.51.18.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 19 - طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد علیرضا طیبی مهدی کریمی زند سیدعباس حیدری 20.1001.1.22520104.1400.13.51.19.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 20 - بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) ابراهیم خادمی وحید میرزایی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.20.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 21 - بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) معصومه محمدآبادی کیومرث نیازآذری نگین جباری 20.1001.1.22520104.1400.13.51.21.5