فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود رامین ابوالحسنی احمدرضا کسرائی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.1.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) آرش استواری مهران آقایی محسن محمدی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.2.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) سمانه نژاد یوسفی حسن اسماعیل پور 20.1001.1.22520104.1398.11.43.3.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) حسین رجب دری ذبیح اله خانی معصوم آبادی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.4.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی نرگس دل افروز امیرعلی تقوی علی قاسمی سیامک جعفری 20.1001.1.22520104.1398.11.43.5.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) محمدحسین رنجبر مهدی باقری مظفر اسپید 20.1001.1.22520104.1398.11.43.6.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته محمدرضا رادفر غلامرضا زمردیان منصوره علیقلی مهرزاد مینویی فرهاد حنیفی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.7.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب زین العابدین امینی سابق هادی ردایی احسان ساده 20.1001.1.22520104.1398.11.43.8.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها مجید سعیدیان 20.1001.1.22520104.1398.11.43.9.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) فاطمه صدرایی سینک محمدرضا بابایی محمد حسن تابش 20.1001.1.22520104.1398.11.43.10.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مهرانه بهمنش صدیقه طوطیان نیلوفر میرسپاسی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.11.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی احمد علمشاهی ابراهیم معینی فاطمه عاشری 20.1001.1.22520104.1398.11.43.12.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - بررسی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری صنعت هتلداری در ایران مسعود غلامی حسین وظیفه دوست 20.1001.1.22520104.1398.11.43.13.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روشهای فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران محسن قشلاقی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.14.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) نجم الدین موسوی راضیه فعلی محمد بوعذار 20.1001.1.22520104.1398.11.43.15.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری محمد میرمحمدی صدرآبادی حامد شاکریان 20.1001.1.22520104.1398.11.43.16.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر احسانه نظری نصرت الله شادنوش طهمورث سهرابی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.17.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 18 - ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد راضیه کوکبی علیرضا سلامی حمیدرضا نعمتی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.18.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 19 - شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع هدایت امیری سیداکبر نیلی پور طباطبایی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.19.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 20 - بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان مهدی نصراصفهانی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.20.4