فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - اثرات بازاریابی دیجیتال بر استارتاپهای پوشاک ایران ( بررسی پیشآیندها و پیامدها) نفیسه بلاغت نیا حسین شیرازی محمد غفاری حسین جنتی فر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تاثیر استراتژی کسب و کار بر هزینه حقوق صاحبان سهام با توجه به نقش تعدیلگر کیفیت سیستم اطلاعاتی عارفه امانی هفشجانی مریم امامی میبدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تحلیل مقایسهای تأثیر بازاریابی محتوایی بر فروش تجهیزات پزشکی (فروش حضوری و آنلاین) نوشین سادات صدیقی رضا کاظمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - مطالعه تطبیقی نقش پیامرسان ایتا و شبکه اجتماعی اینستاگرام در تقویت وفاداری مشتریان به برند: تحلیلی بر شاخصهای تعامل، محتوای تبلیغاتی و نرخ تبدیل زهرا شفیعی زهرا دشت لعلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تاثیر قابلیت های پویا بر نوآوری دیجیتال با تاکید بر نقش تعدیلگری بکارگیری رسانه های اجتماعی مریم علی پور سهیلا شمس الدینی نگاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تحلیل استراتژیک مدل آیندهپژوهانه استراتژی نوآورانه، ظرفیتها و سرمایه انسانی و ارتقاء عملکرد سازمان (مورد مطالعه : سازمان بنادر و دریانوردی کشور) محمد جواد گل زاده صابر خندان ندا فرح بخش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه الگوی مفهومی بلاکچین از منظر زنجیره تأمین نگین مبینی بهاره بنی طالبی دهکردی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی الگوی برندسازی شخصی مدیران صنعت بانکداری (مورد مطالعه بانک تجارت) با روش تحلیل مضمون کیاست محمدی علی مهدی زاده اشرفی حسن رنگریز امیر غلام ابری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی: تجزیهوتحلیل شبکههای همکاری علمی و نقشههای موضوعی مهرداد مقصودی مهرداد آقا محمد علی کرمانی مطهره کامرانی شهری رحیم خانیزاد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - بررسی تاثیر ساختار شبکه زنجیره تامین بر استراتژی های مدیریت رابطه (مطالعه موردی شرکت گلستان) راحله واعظی مقدم محمد ثابت اقلیدی