• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره44 دوره11
  • 44
    شماره 44 دوره 11 زمستان 1398

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی)
        سمانه ساجدی بهرنگ اسماعیلی شاد
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.1.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
        فرهاد توکلی مقدم میرعلی سیدنقوی علیرضا اسلامبولچی محمدرضا ربیعی مندجین
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.3.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
        عباس ضیائی کیا علی جهانگیری جواد محرابی علی داوری
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.4.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
        جمشید صالحی صدقیانی ملیحه بینشیان مریم پرچمی سرقین
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.2.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری
        سید محمد تقی حسینی کیا وحید رضا میرابی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.5.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
        آیلین خرمالی مجتبی معظمی مینا فرامرزی پلنگر
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.6.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
        سید فرهنگ آبرومندی بهرام خیری احمد ودادی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.7.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام
        مرتضی فرحناک مریم دانشمندمهر
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.8.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران)
        امین دست پاک مصطفی مبلغی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.9.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران)
        فائزه هدایت نظری زهره دهدشتی شاهرخ سینا نعمتی‌زاده
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.10.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
        مهرزاد سرفرازی غلامرضا معمازاده طهران سید مهدی الوانی محمدعلی افشارکاظمی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.11.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
        غلامرضا سلیمی داریوش طهماسبی آقبلاغی مسعود شعبانی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.13.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
        غلامعلی طبرسا علی رضاییان پریسا فلکی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.15.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری
        زهرا شیرازیان
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.12.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        15 - تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
        محمدحسن کفائی مهر محمد رضا مردانی صدیقه طوطیان اصفهانی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.16.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        16 - بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران
        بیتا دلنواز میرفیض فلاح
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.14.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        17 - ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
        شهرام علی پور سید محمود هاشمی محسن عامری شهرابی
        20.1001.1.22520104.1398.11.44.17.3
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود