• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 12
  • شماره45 دوره12
  • 45
    شماره 45 دوره 12 بهار 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
        محمد ذاکری زینب اسماعیلی محمد رحیمیان
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.1.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
        علی امیدی وحیدرضا میرابی ادریس محمودی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.2.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
        سید شهاب الدین دهقان بنارکی زین العابدین امینی سابق احسان ساده
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.3.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه
        آرش حاجی کریمی حسین شکیبی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.5.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
        سحر ستایش فرهاد حنیفی غلامرضا زمردیان
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.6.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارائه الگوی برنامه‌ریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهره‌وری سازمانی
        علی داودی کرم اله دانش فرد عبدالخالق غلامی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.7.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)
        مسعود خوارزمی مهدی باقری محمدحسین رنجبر
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.4.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
        حسین شریفی نیا هوشنگ مومنی وصالیان علیرضا دقیقی اصلی مرجان دامن کشیده مجید فشاری
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.8.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ
        سمیرا قشقایی قاسم بخشنده رویا اولین چهارسوقی زهرا حسینی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.9.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
        عاطفه شکاری سید نجم الدین موسوی عبدالخالق غلامی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.10.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
        میلاد فرزین مجید فانی مرضیه صادقی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.11.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - ارائه مدل هویت نام تجاری شرکت مبتنی بر مدیریت فرایند کسب‌وکار
        فرزانه زارع مهرجردی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.12.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت)
        فتانه بهاروند میلاد گوران
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.13.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - طراحی مدل مدیریت عملکرد مربیان مهدهای کودک در منطقه مرکزی ایران
        ملوک طهماسبی سید احمد احمدی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.14.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        15 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
        محمد نافعی لیلا اندرواژ حمیدرضا سعیدنیا
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        16 - تأثیر استراتژی آینده‌نگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران
        نجف نجفی صدیقه طوطیان اصفهانی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.16.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        17 - بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
        فاطمه نورشرق دهاقانی حسن اسماعیل پور حسین صفرزاده بهروز قاسمی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.17.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        18 - تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
        مهدی نعیمی نظام اباد حسین وظیفه دوست محمد علی عبدالوند بهناز خدایاری
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.18.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        19 - تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی
        میر مرتضی موسوی عسگر پاکمرام جمال بحری ثالث حسن قالیباف اصل
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.19.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        20 - همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش
        اصغر بهبودی شهلا سهرابی
        20.1001.1.22520104.1399.12.45.20.5
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود