م

  • محمدی.آزاد تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفه‌های ناهمسوی برنامه درسی پنهان به ‌منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • محمدی.صمد تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفه‌های ناهمسوی برنامه درسی پنهان به ‌منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • مرادی.مسعود دانش بیانی و دانش روش کاری [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • مشهدی.علی تأثیر برنامه‌های درسی اوقات فراغت بر مهارت‌های فراغتی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • معتمدی.اعظم بررسی تأثیر سبک‌های آموزش (مداخله‌ای، تعاملی، غیر مداخله‌ای)برمیزان خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی91 ـ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • معرفت.زهرا شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهت‌گیری‌های شش‌گانه برنامه درسی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • مفیدی.صفیه بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانش‌آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • ملکی.حسن بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • مهاجر.یحیی مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • مهرام.بهروز واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • میر شاه جعفری.سید ابراهیم مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • میر شاه جعفری.سید ابراهیم بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دردرس فیزیک مبتنی برانگیزه تحصیلی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • میرحیدری.سیدعلی رابطه بین خودکارآمدی و رضایت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم دوره دوم متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی 93-92 [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • میردریکوند.فیروز بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • میرشاه جعفری.ابراهیم آسیب‌شناسی روش‌های تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اصفهان [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • میرشکاری.زهرا شناسایی باورهای معلمان در باب میزان ارزشمندی جهت‌گیری‌های شش‌گانه برنامه درسی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • میرشکاری.زینب ارزیابی میزان هم‌خوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستان نی‌ریز در سال تحصیلی 92 ـ 1391 [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]