فاضلی.احمدرضا
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازندهگرایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
فتحی آذر.اسکندر
ادراک معلمان از ویژگیهای تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فتحی واجارگاه.کوروش
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فتحی واجارگاه.کوروش
تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]
فروغی ابری.احمد علی
عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فرهادی پور.محمد امین
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1394]
فرهادی.مهران
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان پسر پایه دوم متوسطه
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1394]
فلاحی.ویدا
ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگیها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1394]