ف

  • فاضلی.احمدرضا تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازنده‌گرایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • فتحی آذر.اسکندر ادراک معلمان از ویژگی‌های تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • فتحی واجارگاه.کوروش عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • فتحی واجارگاه.کوروش تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه در ارتباط با مفاهیم حقوق بشر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • فروغی ابری.احمد علی عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • فرهادی پور.محمد امین مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • فرهادی.مهران تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر سطوح یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم متوسطه [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • فلاحی.ویدا ارزشیابی کتاب علوم اجتماعی سال اول راهنمایی از لحاظ رعایت ویژگی‌ها و معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر معلمان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]