ف

  • فتحی آذر.اسنکندر رابطة باورهای ضمنی هوش و جهت‌گیری اهداف پیشرفت با تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • فتحی واجارگاه.کوروش تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • فتحی واجارگاه.کوروش مفهوم پردازی گفتمان برنامه درسی محیط کار؛ گفتمان نو ظهور یا مغفول [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • فرحبخش.سعید سنجش جهت گیری برنامه ی درسی اساتید: مطالعه موردی اساتید دانشگاه کردستان [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • فردانش.هاشم اصلاح برخی بدفهمی‌های دانشی و باوری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب‌های حل مسئله شونفلد و گانیه [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • فروغی ابری.احمد علی تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • فروغی ابری.احمدعلی بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • فروغی.احمدعلی تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • فرهادی.مهران تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبک‌شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش‌آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره) [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • فیضی.فرخ مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]