فتحی آذر.اسنکندر
رابطة باورهای ضمنی هوش و جهتگیری اهداف پیشرفت با تعللورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
فتحی واجارگاه.کوروش
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
فتحی واجارگاه.کوروش
مفهوم پردازی گفتمان برنامه درسی محیط کار؛ گفتمان نو ظهور یا مغفول
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
فرحبخش.سعید
سنجش جهت گیری برنامه ی درسی اساتید: مطالعه موردی اساتید دانشگاه کردستان
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
فردانش.هاشم
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
فروغی ابری.احمد علی
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
فروغی ابری.احمدعلی
بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
فروغی.احمدعلی
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
فرهادی.مهران
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
فیضی.فرخ
مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]