ابراهیم زاده.عیسی
بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
احمدابادی ارانی.نجمه
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
احمدی.حبیب
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
احمدی.غلامرضا
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
احمدی.غلامعلی
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
اخوت.علی محمد
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
اصغر نژاد.فاطمه
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
اصغری نکاح.سیدمحسن
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
اکبری بورنگ.محمد
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
امام جمعه.محمد رضا
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
امین خندقی.مقصود
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
امین خندقی.مقصود
تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
امینی.نرجس
کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
اوقانی همدانی.مریم
تأثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ایمانی.صدف
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ایمانی.محسن
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]