ا

  • ابراهیم زاده.عیسی بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • احمدابادی ارانی.نجمه تبیینی نو از مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • احمدی.حبیب آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانه‌های نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • احمدی.غلامرضا تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • احمدی.غلامعلی ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزش‌وپرورش ایران [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • اخوت.علی محمد تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد [ دوره14, شماره 54 - پاییز سال 1396]
  • اصغر نژاد.فاطمه تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبک‌شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش‌آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره) [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • اصغری نکاح.سیدمحسن ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه‌ی حرفه‌ای دانش-آموزان با نیازهای ویژه [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • اکبری بورنگ.محمد طراحی الگوی برنامه‌درسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • امام جمعه.محمد رضا ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزش‌وپرورش ایران [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • امین خندقی.مقصود ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه‌ی حرفه‌ای دانش-آموزان با نیازهای ویژه [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • امین خندقی.مقصود تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • امینی.نرجس کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستان‌های شهر اصفهان [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1396]
  • اوقانی همدانی.مریم تأثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1396]
  • ایمانی.صدف تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبک‌شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش‌آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره) [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]
  • ایمانی.محسن اصلاح برخی بدفهمی‌های دانشی و باوری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب‌های حل مسئله شونفلد و گانیه [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1396]