ابراهیمی.سارا
پیشبینی نظم دهی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و علاقه به مطالعه با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
ادیب.یوسف
بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ادیب.یوسف
تأثیر اجرای شیوههای مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ارفع.فاطمه
تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی در آموزش صنعتی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اسدالهی.فاطمه
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفههای سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی )
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
اعجم.علی اکبر
داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اکبری بورنگ.محمد
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اکبری نودهی.امین
نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
الهی.نسرین
بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفهای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]