ا

  • ابراهیمی.سارا پیش‌بینی نظم دهی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و علاقه به مطالعه با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • ادیب.یوسف بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • ادیب.یوسف تأثیر اجرای شیوه‌های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • ارفع.فاطمه تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌ درسی در آموزش صنعتی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • اسدالهی.فاطمه تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفه‌های سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارت‌های زندگی ) [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • اعجم.علی اکبر داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • اکبری بورنگ.محمد بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391 [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • اکبری نودهی.امین نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • الهی.نسرین بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه‌ای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]