ر

  • راستی بزرگی.مهدی ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • رجایی.افسانه تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • رحمان پور.محمد میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدف‌های برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • رحمانی.جهانبخش مقایسه نمرات دانش‌آموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیت‌های فوق برنامه و فاقد فعالیت‌های فوق برنامه در آزمون رشد مهارت‌های اجتماعی ماتسون [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • رضایی کلانتری.مرضیه نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • رمرودی.مسعود بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391 [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • رنجدوست.شهرام رابطه بین سبک پردازش هویت و پیشرفت تحصیلی با نقش واسطه‌ای سلامت عمومی در بین دانش‌آموزان دختر و پسردوره پیش دانشگاهی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • رهنما.اکبر بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته‌های تخصصی و سطح تحصیلات آنان [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • ریگی.عاطفه مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روش‌های موجود ارزیابی عملکرد تدریس [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]