ف

  • فتحی آذر.اسنکندر بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • فتحی واجارگاه.کوروش فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • فخاری.غلامعلی مقایسه مهارت‌های اینترنتی و مهارت‌های حرفه‌ای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • فرامرزی.سالار اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1395]
  • فرج اللهی.مهران تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1395]
  • فرزانفر.جواد داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]
  • فرهادی امجد.فرهاد تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در به‌کارگیری استراتژی‌های خـودرهبری (مورد: دانش‌جویان دانشگاه بیرجند) [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1395]
  • فقیهی.علی نقی بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 48 - بهار سال 1395]