فتحی آذر.اسنکندر
بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
فتحی واجارگاه.کوروش
فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
فخاری.غلامعلی
مقایسه مهارتهای اینترنتی و مهارتهای حرفهای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
فرامرزی.سالار
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
فرج اللهی.مهران
تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوشهای چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانشآموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
فرزانفر.جواد
داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
فرهادی امجد.فرهاد
تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در بهکارگیری استراتژیهای خـودرهبری (مورد: دانشجویان دانشگاه بیرجند)
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
فقیهی.علی نقی
بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]