ر

  • رجایی پور.سعید بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه ‌درسی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • رجاییان.ندا آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • رجاییان.ندا آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • رحمانی.هادی شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت‌های تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • رحمانی.هادی ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • رفیع پور.ابوالفضل بررسی رابطه بین باورها و مؤلفه‌های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • رنجدوست.شهرام بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانش‌آموزان متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • روشنیان رامین.محسن خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روان‌شناسی و علوم تربیتی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]