کارشکی.حسین
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کارشکی.حسین
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کارشکی.حسین
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
کرمی.زهره
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کرمی.مرتضی
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کرمی.مهدی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کریمی علویجه.اکرم
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کشتی آرای.نرگس
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کشتی آرای.نرگس
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کیامنش.علیرضا
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]