ک

  • کاظم پور.اسماعیل رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • کاویانی باغبادرانی.فیروزه بررسی مقایسه‌ای مدارس شبانه‌روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش‌آموزان به انجام شعایر اسلامی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • کدخدائی.مریم مقایسه آموزش به روش بدیعه پردازی و روش سخنرانی بر افزایش خلاقیت دانش‌آموزان دختر و پسر پایه سوم ابتدایی زرین شهر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • کرمی.مرتضی تأثیر برنامه‌های درسی اوقات فراغت بر مهارت‌های فراغتی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • کرمی.مرتضی تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد سازنده‌گرایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • کریم زایی.سمیرا مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • کریمی.فریبا تأثیر آموزش مدیریت زمان بر خودراهبری در یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • کریمیان.حیدر مطالعه تطبیقی کاربست نظریه‌های یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • کشتی آرای.نرگس تبیین مبانی فلسفی (معرفت شناسی) آموزش فلسفه برای کودکان در ایران [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • کشتی آرای.نرگس رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک‌های یادگیری آنها [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • کشتی آرای.نرگس اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشته‌ای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • کلباسی.افسانه بررسی مؤلفه‌های ارزشیابی واحد درسی و اجرای موردی آن توسط دانشجو معلمان مرکز شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]