کاظم پور.اسماعیل
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کاظمی اسفه.زهرا
الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کرامتی.محمدرضا
شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کرمی دورودخانی.حمیدرضا
طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کرمی.علیرضا
کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کریمی.ابوبکر
تحلیل و ارزیابی کتابهای (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارتهای ارتباطی و مقابلهای سازگارانه
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کشتی آرای.نرگس
سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کشتی آرای.نرگس
تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاههای استرالیا از فرآیند تدریس
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کیان.مرجان
تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالشهای ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1402]