ک

  • کاظم پور.اسماعیل طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کاظمی اسفه.زهرا الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کرامتی.محمدرضا شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی به‌منظور پرورش مهارت‌های رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه‌ کانونی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کرمی دورودخانی.حمیدرضا طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کرمی.علیرضا کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کریمی.ابوبکر تحلیل و ارزیابی کتاب‌های (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های ارتباطی و مقابله‌ای سازگارانه [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کشتی آرای.نرگس سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کشتی آرای.نرگس تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا از فرآیند تدریس [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کیان.مرجان تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالش‌های ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]