م

  • محمدی تنورلویی.فاطمه تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش‌های آموزش آن در دوران آموزش مجازی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مدقالچی.علیرضا طراحی واعتبارسنجی الگوی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مسعودی.عصمت شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مصباحی مقدم.غلامرضا سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معروفی.یحیی بازنمایی تجارب زیستة معلمان از چالش¬های تدریس در کلاس¬های چندپایة دوزبانه [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ملکی.حسن سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • موسی پور.نعمت اله طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسان‌عامل [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مهداد.علی اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مهدی زاده.ریحانه سادات تحلیل ابعاد عملگرایی آموزشی در تدوین مبحث تابع کتاب‌های درسی ریاضی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مهرمحمدی.محمود رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مؤمنی مهموئی.حسین شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میررحیمی.مهدیه السادات طراحی و اعتباریابی برنامه درسی گردشگری پایدار در آموزش عالی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]