م

  • محمدجانی.صدیقه میزان توجه به رویکرد تربیت شهروند پیشرفت گرا در کتب درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی ایران [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]
  • محمدزاده قصر.اعظم تأثیر روش تدریس مشارکتی بر گروهگرایی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه در شهر مشهد [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]
  • مرتضوی.حمید بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شهر کرمان [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • مشهدی.علی بررسی میزان آموزش مهارت‌های اشتغال‌زای مورد نیاز بازار کار در برنامه‌های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • ملازهی.اسماء بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • ملکی توانا.منصوره بررسی عوامل بازدارنده مؤثر بر پژوهش‌های فرهنگیان [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • موسی پور.نعمت الله تجارب دانشجویان دکتری ریاضی از تأثیر تربیتی استاد راهنما در توسعه دانش تدریس [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • مهرابی فر.فاطمه بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شهر کرمان [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • مهرام.بهروز نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • مهرمحمدی.محمود بررسی سازواری مدعای نظریه‌های رقیب برنامه درسی برای تربیت شهروند دمکراتیک با تکیه بر روایتی شوآبی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • میرافشار.سحر بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه‌ پنجم ابتدایی شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • میرزایی.حسن تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]