قلائی.بهروز
ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قلتاش.عباس
میزان توجه به رویکرد تربیت شهروند پیشرفت گرا در کتب درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی ایران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1391]
قلتاش.عباس
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگیهای شهروند جهانی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
قلی زاده.آذر
بررسی تأثیرانواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانشآموزان شهرستان لردگان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قنبری طلب.محمد
بررسی تأثیرانواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانشآموزان شهرستان لردگان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قنبری.علی
بررسی تأثیرانواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانشآموزان شهرستان لردگان
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
قورچیان.نادرقلی
ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگیهای اعضای هیأت علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]