ک

  • کدیور.پروین ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • کرمی.مرتضی تأثیر روش تدریس مشارکتی بر گروهگرایی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه در شهر مشهد [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]
  • کرمی.مرتضی ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • کرمی.مرتضی بررسی میزان آموزش مهارت‌های اشتغال‌زای مورد نیاز بازار کار در برنامه‌های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • کشتی آرای.نرگس تحلیل معرفت عقلانی مطرح شده در آیات قرآن کریم بر اساس تفسیرالمیزان و دلالت‌های آن بر اهداف برنامه‌های درسی تربیت دینی [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]