ب

  • بابلیان.اسماعیل تجارب دانشجویان دکتری ریاضی از تأثیر تربیتی استاد راهنما در توسعه دانش تدریس [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • باقرپور.طاهره اثر سه نوع متفاوت تمرینات ذهنی و مدل‌سازی بر خودکارآمدی دانشجویان دختر مبتدی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • باقری اتابک.محمد حسن تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • بهبودیان.جواد ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • بهجتی اردکانی.فاطمه مطالعه تطبیقی بین‌المللی کردن برنامه‌های درسی آموزش عالی در چند کشور جهان [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1391]
  • بهرنگی.محمد رضا راستی این همه هیاهو پیرامون الگو‌های تدریس برای چیست؟ [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • بهمن آبادی.سمیه ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]