م

  • ماشینچی.علی اصغر طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • ماهینی.فاخته تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.مریم طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.مهدی واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • محمدی.مهدی طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.نشمین بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • محمودی.فیروز تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • معروفی.یحیی میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • مکتبی.غلامحسین فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • ملکی.حسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • منشئی.غلامرضا تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • منشئی.غلامرضا مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • مهدوی نسب.یوسف تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • مهرجو.مهشید مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • مهرمحمدی.محمود مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • میرغفاری.فاطمه طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]