ن

  • نادی.محمد علی تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • ناطقی.فائزه میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • نجفی.حسن ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نخعی.نوذر مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نعمتی.مرضیه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • نوروزی.داریوش مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نوری.علی شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • نوریان.محمد صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • نوریان.محمد مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نوریان.محمد طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]