نادی.محمد علی
طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش
[
دوره21,
شماره
82
- پاییزسال
1403]
نادی.محمد علی
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نادی.محمد علی
طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
نصیری ولیک بنی.فخرالسادات
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی برخط مبتنی بر روش گروهی همتایان در دستیابی دانش¬آموزان به سطوح حیطه¬های یادگیری در درس علوم
[
دوره21,
شماره
83
- زمستانسال
1403]
نوری.علی
واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]