نادری.نادر
مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
نادی.محمد علی
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
نارنجی ثانی.فاطمه
مروری نظاممند بر مؤلفههای مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
نصرتی.صدیقه
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
نظامی.مینا
واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نظریان.محمدرضا
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
نوروزی.رضاعلی
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
نوری.علی
سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
نوریان فر.صیدکرم
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
نوریان فر.صیدکرم
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]