خادم.کوثر
طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز
[
دوره21,
شماره
82
- پاییزسال
1403]
خالوندی.فاطمه
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی برخط مبتنی بر روش گروهی همتایان در دستیابی دانش¬آموزان به سطوح حیطه¬های یادگیری در درس علوم
[
دوره21,
شماره
83
- زمستانسال
1403]
خدادای اسفیجار.جواد
واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتابهای فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روانشناسی زبان
[
دوره21,
شماره
82
- پاییزسال
1403]
خسروی بابادی.علی اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی برای دانشآموزان تیزهوش مدارس دوره دوم ابتدایی
[
دوره21,
شماره
83
- زمستانسال
1403]
خسروی.رحمت اله
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]