م

  • محمدپور.هادی مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • محمدی.آزاد تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسه‌ای آرای کانت و ملا احمد نراقی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • محمودی.فیروز یادگیری خدمات‌رسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • مذبوحی.سعید پرسش‌های اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • مرتضوی زاده.سید حشمت الله واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزش‌یابی کیفی توصیفی در کلاس‌های چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آن‌ها [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • مردانی.ابراهیم مدل‌سازی و تحلیل رابطه بین ویژگی‌های شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • مرزوقی.رحمت اله ارزیابی مؤلفه‌های کارآفرینی در برنامه درسی تجربه‌شده دانشجویان دانشگاه کابل [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • مرندی.مریم یادگیری خدمات‌رسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • ملکی.حسن شناسایی مؤلفه‌های تدریس اثربخش اساتید رشته برنامه‌ریزی درسی از دیدگاه دانشجویان این رشته [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • ملکی.حسن طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1397]
  • منصوری.سیروس تأثیر نظریة انتقادی بر نظریه‌پردازی در حوزة مطالعات برنامه‌درسی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1397]
  • منقی.تریفه اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش‌های‌چندگانه بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پنجم ابتدایی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]
  • میرزاده.سعید بهبود ارزشیابی اساتید با استفاده از منطق فازی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1397]
  • میرمرادی.سیده سمیه راهکارهای طراحی طبیعت‌محور فضاهای آموزشی دوره ابتدایی برای تحقق اهداف برنامه درسی ملی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1397]