محمدپور.هادی
مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
محمدی.آزاد
تبیین محتوای برنامه درسی تربیت اخلاقی از منظر تحلیل مقایسهای آرای کانت و ملا احمد نراقی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
محمودی.فیروز
یادگیری خدماترسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
مذبوحی.سعید
پرسشهای اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
مرتضوی زاده.سید حشمت الله
واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاسهای چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
مردانی.ابراهیم
مدلسازی و تحلیل رابطه بین ویژگیهای شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
مرزوقی.رحمت اله
ارزیابی مؤلفههای کارآفرینی در برنامه درسی تجربهشده دانشجویان دانشگاه کابل
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
مرندی.مریم
یادگیری خدماترسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
ملکی.حسن
شناسایی مؤلفههای تدریس اثربخش اساتید رشته برنامهریزی درسی از دیدگاه دانشجویان این رشته
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
ملکی.حسن
طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی
[
دوره15,
شماره
58
- پاییزسال
1397]
منصوری.سیروس
تأثیر نظریة انتقادی بر نظریهپردازی در حوزة مطالعات برنامهدرسی
[
دوره15,
شماره
59
- زمستانسال
1397]
منقی.تریفه
اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوشهایچندگانه بر خلاقیت دانشآموزان دختر پنجم ابتدایی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]
میرزاده.سعید
بهبود ارزشیابی اساتید با استفاده از منطق فازی
[
دوره15,
شماره
57
- تابستانسال
1397]
میرمرادی.سیده سمیه
راهکارهای طراحی طبیعتمحور فضاهای آموزشی دوره ابتدایی برای تحقق اهداف برنامه درسی ملی
[
دوره15,
شماره
56
- بهارسال
1397]